Tid bokad

M lyckades boka en tid på CityGyn på tisdag. Men det är ju en evighet dit... Så länge kan vi inte vänta. Parveln har ju ändå simmat runt därinne i 2-3 månader. Närmre 3 än 2 tror vi...

Jag satte mig och ringde runt som en galning till ett helt gäng olika mödravårdcentraler. Hyfsat vilse i den djungeln. Hamnade hos en abortklinik och en klinik som bara hade hand om oönskade graviditeter. Jag skulle inte vilja påstå att graviditeten är oönskad, men oplanerad - yes sir!

Lyckades få en tid i Gamla Stan kl 0840 imorgon. Så om någon ser två vilsna, nervösa själar som vandrar Skeppsbron ner från Slussen imorgon bitti så är det nog vi. Fy fan vad nervös jag är. Men glad ändå. Jag är pappa just nu. Hur länge det varar vet ingen, och hur det kommer bli om ytterligare ett halvår när det är dags att komma ut - om allt går bra - vet ännu färre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0