Ledig

Enda gången den här veckan jag kan njuta av min soffas sällskap en hel dag... Jag är trött som fan. Borde egentligen sanera lägenheten, men jag orkar bara inte. Har plockat undan en massa skit som legat och skräpat i evigheter, men mer än så blev inte gjort. Hoppas jag kan hitta lite motivation i veckan. Tänkte dessutom dra igång träningen igen. Ska göra vad jag kan för att komma iväg till gymmet imorgon. Var hos läkaren i fredags och han sa att jag har väldigt lågt blodtryck... Antar att det är därför som jag alltid är så kall om fötter och händer. Han erbjöd sig att skriva ut medicin, men det känns som om en dos träning är bättre. Kan man inte få träning på recept nu för tiden?

Jobbade extra igår eftersom vi håller på att flytta på jobbet. Hela verksamheten ska in i nya lokaler och eftersom stället är bemannat 24/7/365 så är det svårt att få en flytt att gå smidigt. Det gjorde ju inte saken bättre att alla var tvungna att jobba röven av sig i fredags så vi hade knappt tid att packa ner något... Tror inte att jag glömt något kvar på gamla stället. Lyckades t o m få med mig lite av M's saker som hon lämnat innan semestern.

Jävligt bra med ett företag som har så bra framförhållning. Hon har varit på semester i tre veckor nu, och det innebär att alla hennes saker skulle ha kastats om jag inte tagit hand om dem. Förvarningen om att vi ska flytta har varit väldigt kort. Dessutom missar hon möjligheten att välja sin semester nästa år eftersom pappren kom ut i förra veckan och ska lämnas in senast imorgon... Oops... jag har inte funderat över när jag själv vill ha semeseter. Men jag har valt åt henne. Borde sätta mig själv lite högre på rankingen framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0