Veckans bästa onsdag

Satt och chattade med den nya M på Facebook tidigare idag. Vi är verkligen som peas in a pod... Tvillingar separerade vid födseln som inte hittat tillbaka till varandra förrän nu. Jag tror inte att vi skulle kunna vara ihop även om det hade varit praktiskt möjligt. Vi är bara för lika varandra. Båda har svårt att hålla ihop en relation mer än ett år. Tröttnar på det nya jobbet efter ungefär samma tid och har båda varit sjukskrivna under långa perioder pga mental ohälsa. Älskar verkligen henne av hela mitt hjärta. Trots att vi bara träffats en gång. Ganska läskigt, men helt underbart. Hoppas att vi kan hålla ihop den här typen av relation som vi har just nu bara. Så länge vi inte träffas face to face finns det i alla fall ingen risk för att vi ligger med varandra. Hon är för bra för att slarva bort med ett ligg...

Var hos psykologen idag. Det är grymt jobbigt och hon påstår att det kommer att bli ännu jobbigare. Hade varit skönt att bara jobba halvtid eller nåt när man ska gå igenom det här... Jag var helt slut när jag kom till jobbet idag, och det blev inte mycket bättre av att det var stökigt som fan på jobbet när jag kom dit. Tråkgit att jag ska behöva lämna henne nu. Idag var sista gången jag och hon träffades för att prata som vi gjort de senaste veckorna. Tanken är att hon ska skicka mig vidare till någon inom psykvården... Psykodymamisk terapi är nog det som blir domen... Ska bli spännande, men jäkligt slitigt också tror jag.

Nu ska jag nog glo på ett avsnitt av The Wire innan jag går och lägger mig och gråter lite över att jag håller på att förlora pengar på att Chelsea släppte in ett mål i åttionde minuten mot Bordeux...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0