Cykel

Jag har fått lite ny inspiration vad gäller cyklingen. Mitt ex J i Malmö har byggt en fixie och jag är jäkligt sugen på att bygga en egen under vintern. Hittade en racer-ram i parken för nån dag sedan som jag tror kommer bli bra. Lade ner några timmar på att renovera min stöldförsöks-skadade Nishiki igår så jag tänkte cykla bort till ECI i Björkhagen och kolla på hjul. Dessutom måste jag köpa ett par nya glajjor som jag kan ha när jag kör MTB. De gamla har gått mitt av efter att knappt hållit ihop ganska länge nu.

Har faktiskt varit ute och cyklat en hel del mountainbike i Hellas de senaste veckorna. Grabbarna var ju uppe från Skåne för någon vecka sedan och M är på väg att köpa cykel. Det gjorde mig väldigt sugen på att själv åka ut och cykla. Helst skulle jag såklart köpa en helt ny cykel, gärna heldämpad. Men det finns det inte utrymme för. En ny cykel som är bättre än den jag har skulle lätt gå på en bit över 20000 kronor och så mycket cyklar jag faktiskt inte. Men det är inte så mycket fel på den jag har just nu heller. Skulle bara behöva köpa en ny, riktigt bra framdämpare. Till våren kanske?

Min Bianchi Mutt 7700

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0