Oh what a mess

Det är ju inte utan att jag börjar undra lite kring vad som händer i mitt förhållande. Jag är effektivt utanför loopen, och får ingen som helst information av M. Hon svarar inte när jag ringer, svarar inte på mina SMS och om hon väl svarar när jag försöker kontakta henne på MSN använder hon sig enbart av ett fåtal enstaviga ord i varje inlägg i debatten. Känns som om det här håller på att rinna ut i sanden om du frågar mig.

Att det skulle bli så här var kanske inte planerat från början, men jag måste säga att hon är sjukt svår att vara tillsammans med. Det senaste tecknet på liv jag fick var ett SMS för fyra dagar sedan. Där skrev hon att hon tycker otroligt mycket om mig. Men innebär det att jag bör acceptera att bli ignorerad resten av veckan för det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0