Tveksamma investeringar

Jag har nu lyckats göra ännu en inte helt lyckad investering. Men jag tror att jag kommer att ha mycket kul för pengarna. Köpte en xbox 360 och en projektor igår. På avbetalning dessutom... Något jag aldrig gjort förut, men det är ju det där nya som ska vara så bra. Alla gör det, så jag vill också haka på trenden. Visserligen hamnar fler och fler hos kronofogden också. Men så illa ska det nog inte behöva gå för min del. Dessutom får man köpet räntefritt om man betalar av inom 12 månader, vilket jag tänker göra. Så varför inte... Drygt 600 pix i månaden ska det väl kunna gå att uppbringa för att få spela Halo 3 och Far Cry 2. Nästa månad är jag ju dessutom gräsänkling. Klart att jag måste ha nåt att göra...

Imorgon är det hockey på Hovet. Hade en fallout med M angående matchen för några dagar sedan. Har frågat henne minst två gånger om hon vill hänga med, men det ville hon såklart inte. 'Döda mig hellre' eller nåt i den stilen vill jag minnas att hon sa. Men för nån dag sen frågade jag om hon hade ändrat sig i frågan, mest på skoj eftersom hon var så otroligt avogt inställd. Då sa hon förvånande nog 'Ja, det är länge sen jag gjorde det'. Dessvärre fortsatte hon med att säga 'Johan frågade mig om jag ville följa med så vi ska gå'. Va faaaan! Hon påstod sig inte ens minnas att jag frågat henne. Sen blev det ett jävla liv om huruvida jag verkligen frågat eller ej, och om att jag tyckte att hon lika gärna kunde gå med Johan eftersom det verkade som hon hellre ville det. Taggarna utåt för hela slanten. Men jag hoppas att det är glömt imorgon. Hon ska gå med mig, men Johan och hans kompisar ska också dit så vi ska träffa dem innan matchen. Vilket jävla meck det ska behöva vara jämt. Man går ju för fan inte på hockeymatch för att umgås ändå. Det är ju spelet som är intressant, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0